Styczeń, 2013
Dystans całkowity: | 527.74 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 12:09 |
Średnia prędkość: | 26.29 km/h |
Maksymalna prędkość: | 79.21 km/h |
Suma podjazdów: | 2080 m |
Maks. tętno maksymalne: | 183 (98 %) |
Maks. tętno średnie: | 148 (80 %) |
Liczba aktywności: | 30 |
Średnio na aktywność: | 17.59 km i 2h 25m |
Więcej statystyk |
do pracy
-
DST
12.00km
-
Temperatura
0.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
i na piwo po pracy do koleżanki
Kategoria do pracy, po mieście
do pracy
-
DST
12.00km
-
Temperatura
0.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
i troszkę po mieście
Kategoria do pracy, po mieście
do pracy
-
DST
6.00km
-
Temperatura
0.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria do pracy, po mieście
do pracy
-
DST
6.00km
-
Temperatura
0.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria do pracy, po mieście
dzień zamotania
-
DST
12.00km
-
Temperatura
0.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
Od rana zaraz po śniadaniu wziąłem się za składanie przedniego koła. Przy użyciu urządzenia do mierzenia naprężenia szprych ustawiłem tak że każda szprycha była naprężona wg wskazania w aukcji na której kupiłem obręcze. Po złożeniu okazało się że koło ma lekkie bicie na boki i w góre dół, więc stwierdziłem że zawiozę do serwisu, tak zrobiłem. Wziąłem kwit i pojechałem do domu. Dzień wcześniej odebrałem tylne koło i niepasowało mi że szprychy są strasznie luźno, po sprawdzeniu tension metrem okazało się że szprychy po przeciwnej stronie zębatki są prawie wogóle nie naprężone. Wniosek dnia był taki, że w tylnym kole też będe musiał podciągnąć szprychy jak należy bo sieroty w serwisie nie dają rady, no i oczywiście jeszcze później dać do wycentrowania za extra 10 funtów od koła. Stwierdziłem że sam sobie wycentruje koła a w dupie mam te serwisy jak mają odwalać lipe. Zamówiłem na ebayu centrownice i pojechałem odebrać koło z serwisu. Może podłapie jakieś kontakty to będę składał koła ludziom w cardiff bo sprzęt już będzie wypasiony do takiej zabawy:)
Kategoria do pracy, po mieście
miało być tak cudownie
-
DST
19.80km
-
Temperatura
3.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
Rano do pracy zrobić część testów dzięki którym dostane podwyżke, później odebrać koło i znowu do pracy. Powrót w dziwnym "deszczu" ni to śnieg nie to deszcz ale po minucie byłem cały mokry. Wielkie płatki śniegu z wodą padające tak mocno że od odurzenia w kałuże robił się plusk jakby kamieniem do jeziora rzucać.
Sprawdziłem teraz naprężenie szprych bo już po wzięciu koła do ręki miałem przeczucie że szprychy kiepsko są naprężone i wyszło że szprychy są mega słabo podciągnięte. Typek w serwisie mówił coś że szprychy odrobine za długie i że coś kombinowali. Mówił jeszcze że nyple alu do obręczy carbon nie są dobre bo pod wpływem hamowania po jakimś czasie może się coś z obręczą stać:/ Na paragonie też mi taką informacje zapisali :/
Koło tylne waży równo 768 gramów.
Będe próbował podciągnąć choć troche szprychy bo tak to zostać niemoże :/
Kategoria po mieście, do pracy
do pracy
-
DST
6.00km
-
Temperatura
2.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria po mieście, do pracy
do pracy hardcorowo
-
DST
6.00km
-
Temperatura
3.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
powrót w wichurze z deszczem w twarz
zawieść tylne koło do złożenia :) i praca
-
DST
13.80km
-
Temperatura
5.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
przednie złoże na słoneczko sam
do pracy
-
DST
6.00km
-
Temperatura
7.0°C
-
Sprzęt Trek Alpha 1000 (Sprzedany)
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria do pracy, po mieście