panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

a miał być zajebisty dzień od rana do wieczora

• Sprzęt Felt F5C
Wtorek, 17 lipca 2012 | dodano: 17.07.2012

Wstaje rano a tu słoneczko przebija się przez chmury, no coś pięknego po ostatnich 1,5 miesięcznych deszczach. Jadąc do pracy coś tylna przerzutka zaczęła źle działać i próbowałem ją wyregulować ale bezskutecznie.
W przerwie w pracy podjechałem do sklepu zamontować mostek. Chciałem zrobić to profesjonalnie bo pisało że ma być dokręcone z siłą 6Nm, a że sprzęt tani nie był to chciałem zrobić to dobrze, ale klucz dynamometryczny na serwisie odmówił posłuszeństwa i mostek dokręcony został na oko.
Mostek w porównaniu do seryjnego zajebiście sztywny, mimo że waży tylko 106gram przy 120mm. Wygląda bardzo anorektycznie i obawiałem się o jego wytrzymałość ale już widzę, że kupiłem sprzęt najwyższej klasy.

Na powrocie przerzutka dalej działała jak chciała i jeszcze zaczęła padać gęsta mżawka co skutecznie zniechęciło mnie do grupowej wtorkowej jazdy.
Musiałem wymienić pancerz przerzutki, bo zaczęły druty wyłazić, tak samo jak z przerzutki przedniej miesiąc temu:/