panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

rzeźnicko z rzeźnikami

• HRmax 185(100%)
  • HRavg 160( 86%)
  • Sprzęt Felt F5C
Niedziela, 26 maja 2013 | dodano: 26.05.2013

Wyjechaliśmy w 12 osób, wróciło 8...
Na wyjeździe z miasta na sporej dziurze wypada mi bidon:/ musze potem troszke gonić. Chwile później wychodze na zmiane i zamotałem się bo nie wiedziałem jak wygląda zmiana:/ ale już później elegancko szło.
Na prostych i pod lekkie górki w granicach 40km/h non stop.
Przed głównym podjazdem była krótka ale stroma ścianka, pech chciał że akurat przed tą ścianką byłem na zmianie i troszke sie ujechałem więc potem ciężko szło. Pomiędzy tą ścianką a głównym podjazdem miałem kryzys, ledwo jechałem za grupą. Ścianka to już była rzeźnia po całości, dojechałem chyba na 8-9 miejscu z 12. Po tym podjeździe 2 typków podziękowało. Na szczycie krótki postój i kawałek dalej zjeżdżamy do Chepstow gdzie były ścianki 17%. W Chepstow robimy dłuższy postój. Po wyruszeniu 2km dalej ktoś łapie gume. Później to już było pranie pod wiatr non stop 38-40km/h, jak wychodziłem na zmiane to tętno miałem w okolicach maxa:/. Na około 90km daje ostatnią zmiane i później wioze się za ekipą z tętnem około 85%. Miałem kryzys ale przetrzymałem i dojechałem do domu razem z ekipą.
Od rana miałem strasznie wysokie tętno ale średnie to wyszło mi mega wysokie
Ja to cienki zawodnik jestem jak tak mało górek i takie tętno przy takiej prędkości:/
Mapka poniżej któregoś z typków.