panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

sprawdzian przed włochami

• HRmax 165( 84%)
  • HRavg 140( 71%)
  • Sprzęt Felt F5C
Sobota, 5 maja 2012 | dodano: 05.05.2012

W Barnstaple kilka razy pobładziłem, ale szybko znajdywałem własciwą droge, na wylocie z miasta krótki postój na regulacje siodełka i dotankowanie bidonów.
Od 117km do 142km lekko mówiąc droga była do dupy, wąska na jedno auto i dziurawa jak cholera. Cały ten odcinek wyglądał tak, że podjeżdżałem ściankę i zaraz zjazd na którym musiałem jechać powoli bo było tak wąsko i dziurawo że nie było opcji jechać szybko. Najczęsciej spotykane znaki to informacja o nachyleniu 16%.
Na 130km kolejna 5 minutowa przerwa nad jeziorem. Na liczniku 4:44:44
Zaraz przed Okehampton skończyły mi się batony i płyny więc zmuszony byłem znowu się zatrzymać. Trochę się pokreciłem i po zagadaniu babci udało mi się znaleść sklep, w którym kupiłem najdroższą wodę w życiu. Zapłaciłem 1,40funta czyli 7zł za litr wody.
Przez cały wyjazd zjadłem 3 banany, 8 batoników musli, 3 batony czekoladowe i wypiłem około 3 litrów

Barnstaple... © panmisiek

Jezioro Roadford © panmisiek

Felt nad jeziorem © panmisiek

I tak w kółko... © panmisiek