panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

bardzo zimny prysznic

• HRmax 173( 88%)
  • HRavg 147( 75%)
  • Sprzęt Felt F5C
Niedziela, 22 kwietnia 2012 | dodano: 22.04.2012

Miałem jechać 200ke to prognozy pogody mnie od tego odwiodły.
Dzisiaj wstałem rano i po sprawdzeniu pogody stwierdziłem że chociaż 100ke zrobie, ale po ujechaniu 20km złapał mnie lekki deszczyk a na widok nadciągających chmur stwierdziłem że musze skrócić planowane 110km. Więc skreciłem przed tiverton na crediton. Po dojechaniu do crediton stwierdzilem że może uda się jednak 100ke zrobić na dartmoor. Ale zaraz po wyjeździe z miasta zaczeło lekko padać, ale stwierdziłem że jade tylko kawałek pod wiatr a później z bocznym lub w plecy (z górek zjeżdzałem 26-28km/h:)). Na 35km złapał mnie deszcz ale miałem nadzieje że jednak przestanie padać, to zaczęło tak zacinać że po kilku km zawróciłem. Wiatr w plecy miałem taki, że jechałem przecietnie 42-48km/h pod lekkie góreczki. Przejechałem znowu przez crediton kierując sie do domu i zaraz za miastem przestało padać i zaczęło świecić słońce. English april tak zwany czyli chwile świeci słońce a nagle przychodzi jedna chmura i zaczyna padać deszcz lub nawet czasami grad.