panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

crediton -southern molton - tiverton

• Sprzęt FELT Q620 (sprzedany)
Sobota, 24 września 2011 | dodano: 24.09.2011

pierwszy porzadny przystanek zrobilem sobie na 86km (5 minut)
trasa miala wygladac troche inaczej ale troszke pobladzilem i jechalem do Tiverton chyba droga ekspresowa lub cos tego typu, dziurawa droga, wiatr w twarz i narastajacy bol kolana nie dawal powodow do zadowolenia z jazdy (a przeciez jazda po gorach to sama zabawa)
Od South Molton zaczelo mnie bolec kolano zaczela sie tez jazda pod wiatr i pod gore. Pod pierwsza gore totalnie mnie odcielo i zamulalem niesamowicie. Dziurawa droga dodatkowo sprzyjala uzywaniu laciny.
Przed Tiverton znak 1,5 mili z nachyleniem poprawil mi nieco humor, kawalek dalej znak 1 mila 5%, i jeszcze kawalek dalej 0,5 mili 7%.
W Tiverton wbilem do tesco na zakupy (3-4 minuty to max co mi zajelo na oblecenie calego sklepu, przelecialem jak huragan przez sklep)
na dobry koniec podjazd przed domem dal niezle w dupe