panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

dartmoor park (chudleigh knighton, bovey tracey, moretonhampstead)

• Sprzęt WHYTE
Niedziela, 21 sierpnia 2011 | dodano: 21.08.2011

Prawie 2 miesiace bez jakiegokolwiek treningu daly mi dzisiaj niezle popalic. Już na pierwszym podjeździe zrobiło mi sie troszke słabo ale zwolnilem nieco i wszystko wrocilo do normy. Do Bovey Tracey lece caly czas ponad 33-35km/h. W Bovey Tracey źle skręcam na rondzie i dojeżdzam do autostrady pytam miłego Pana z córką na rowerach o drogę i okazuje się musze zawrócić i nadrobić w sumie około 5 mil. Teraz już jadąc właściwą droga zaczyna się 10km podjazd z wiatrem w twarz jadę około 16km/h:/ W Moretonhampstead zobaczyłem jakiegoś kolarza ale dzisiejsza dyspozycja nie pozwoliła mi na dogonienie go. Podjazd poszedł powoli. Zjazd natomiast w takim tempie, że koleś który mnie wyprzedził gdzieś na szczycie Subarą do samego dołu mi nie uciekł:). Na 60km kończy mi się woda i zaczyna się ostatni podjazd, w jednym miejscu było nawet 16%. Na 67km znalazłem sklep i zatankowałem bidon.
Za kilka dni dostane FELTa to zacznie się trenowanie od nowa

widok na dolinke (40km)

widok na moretonhampstead (52km)