panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

mtb na slickach czyli poszukiwanie nowych asfaltów nie udane

• Sprzęt FELT Q620 (sprzedany)
Środa, 15 czerwca 2011 | dodano: 15.06.2011

traska przyjemna dopóki nie zaczął się podjazd od manasterza w stronę husowa do którego i tak nie dojechałem, wiec na podjeździe dosyć stromym od manasterza dopadła mnie szarańcza bąków końskich odpędzałem je cały czas i na domiar złego 2 razy spadły mi okulary i musiałem się zatrzymać co było istną masakrą.
po wyjechaniu na szczyt rozjazd w 3 strony:
1 opcja jakaś kapliczka
2 opcja jakiś rezerwat rzek
3 opcja nie pamietam ale tam powinienem pojechać
sprawdziłem 1 opcje i zawróciłem bo była tam jakaś kapliczka i koniec drogi, wybieram opcje numer 2 wbijam się w jakiś las i stwierdzam ze jakoś dojadę do tego husowa, ale jak się potem okazało zjechałem na jakieś mega zadupie, ale spotkana po drodze kobieta powiedziała że dojadę i tak tędy do "hjuston" to pojechałem dalej po paru km jazdy po cegłach i kamieniach widzę znak "husów 2km" no to wypas jadę jadę po kilkuset metrach droga zmienia się z dziurawego asfaltu na szutrową i kawałeczek dalej wjeżdżam w las gdzie koleiny są chyba na 20-30cm (osobówka tam napewno nie przejedzie)i znowu dopada mnie szarańcza jebanych bąków końskich; koleiny i mega błoto takie że przejechać się nie da to rower na plecy i biegiem ucieczka. Jadę 10 minut i myślę kurde kiedyś ten las musi się skończyć, po jakimś czasie spotkałem dwóch typów co drewno zbierali to powiedzieli żebym jechał ścieżką to dojadę do husowa, tyle że ścieżek było ze 3 i każda w inna stronę prowadziła. Turlam się dalej zaczyna się zjazd więc myśle że pewnie zaraz wyjadę na końcu husowa, wyjeżdzam z lasu a tu wał. TARNAWKA WELCOME
a miałem jeszcze na wole rafałowską skoczyć, ale chęci brakło