panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

Tour Of Britian

• HRmax 181( 95%)
  • HRavg 146( 77%)
  • Sprzęt Canyon Ultimate CF SLX Custom
Wtorek, 9 września 2014 | dodano: 18.11.2014

Pojechałem kibicować chłopakom z PL na mete 3 etapu Tour Of Britian.
Miałem zapas czasu więc oczywiście podjechałem cały podjazd. Pierwszy raz podjeżdzając na mete nikomu nie udało się mnie wyprzedzić.
Jadąc drugi raz podjazd, udało mi się wycisnąć rekordowe tętno w tym roku 181, a to za sprawą jakiegoś typka który jakies 3km od szczytu mnie przeszedł, więc siadłem mu na koło i jechaliśmy kawałek w miare podobnym tempem do mojego, ale obczaił że siedze mu na kole i zaczął przyspieszać, zaczęło robić się cięzko ale mimo to trzymałem się za nim widząc że zostało jeszcze około 1km do szczytu. Pod metą już prawie zęby w kierownicy miałem tak koleszka prowadził ale mimo to nie odpuściłem i zafiniszowałem na samym szczycie wyprzedzając go odrobine.
Ustawiłem się około 3km od mety na poboczu i dojechał do mnie jakiś polak do którego wcześniej rzuciłem jakieś hasło bo rozpoznałem koszulke CCC. Pogadaliśmy zanim dojechali kolarze. Widziałem Kwiatka jak jechał ze stratą około minuty do pierwszego zawodnika, ale mimo to na takim dystansie odrobił strate i zafiniszował jako drugi. Udało mi się rozpoznać jeszcze Michała Gołasia i Sylwka Szmyda, ale Marcina Białobłockiego nie.
Po przejeździe wszystkich zawodników wszyscy ruszyli w swoim kierunku i trzeba było sie przedzierać przez pobocza/pola bo droga była zablokowana. Naoglądałem się tego wszystkiego i poczułem zew wyścigu. Jadąc do domu dołaczałem kilka razy do jakichś grupek czy pojedynczych osób, ale niestety to było dla mnie za wolno...

Perspektywa w dół
Perspektywa w dół © panmisiek
Moja miejscówka
Moja miejscówka © panmisiek
Jadą
Jadą © panmisiek
Grupka zaraz za liderami
Grupka zaraz za liderami © panmisiek
Grupetto
Grupetto © panmisiek
Zdobyczny bidon Belkin'u
Zdobyczny bidon Belkin'u © panmisiek
Wszyscy ruszyli w swoim kierunku
Wszyscy ruszyli w swoim kierunku © panmisiek
Jeszcze pół podjazdu i do domu z górki