panmisiek prowadzi tutaj blog rowerowy

panmisiek

Tour Of Britain - Caerphilly Mountain

• HRmax 180( 95%)
  • Sprzęt Felt F5C
Czwartek, 19 września 2013 | dodano: 19.09.2013

15km od Cardiff wyznaczono mete 5 etapu Tour of Britain więc oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć.
Na etap jechałem w deszczu, ale po dojechaniu na miejsce pogoda zdecydowanie się poprawiła. Ustawiłem się w najbardziej stromym miejscu podjazdu z dobrym widokiem.
Zawodnicy dwa razy podjeżdżali pod Caerphilly robiąc przy tym pętle wokół miasteczka.
Michał Gołaś zajął 2 miejsce przegrywając sprint na kresce i awansował z 7 na 5 pozycje i traci do Bradley'a Wigginsa 1m12s.
Marcin Białobłocki awansował po dzisiejszym etapie o jedną pozycje i jest aktualnie 16ty.
Po przejeździe zawodników zjechałem do miasteczka na mete z nadzieją że może uda mi się spotkać Michała Gołasia, ale ekipy zaparkowały autobusy w innym miejscu więc odpuściłem szukanie.
Na dowidzenia podjechałem podjazd na którym stałem wcześniej. Bardzo go nie lubie:)
MAPKA

Oczekiwanie © panmisiek

Pierwszy podjazd na Caerphilly
Nairo Quintana atakuje na pierwszym z dwóch podjazdów pod Caerphilly © panmisiek

Reszta peletonu goniąca Quintane © panmisiek

Czekamy na drugi podjazd zawodników © panmisiek

Drugi podjazd zawodników
Kontra Jack'a Baure'a z Garmin Sharp po ataku Quintany © panmisiek

Quintana zostaje po kontrze © panmisiek